Rondom de Kern Rondom de Kern
Rondom de Kern: een serie ontmoetingsavonden

'Ik zal er zijn' antwoordt God als Mozes naar Zijn Naam vraagt. God wil dus dichtbij zijn, een geweldige belofte! Maar (hoe) ervaren we dat in het dagelijks leven, is er iets als een relatie? Of vinden we dat een brug te ver, vertrouwen we vooral op eigen kracht?

In het nieuwe seizoen gaan we weer in een serie open avonden op zoek naar de kern van ons Christelijk geloof. Natuurlijk gaan we lezen, luisteren en in gesprek maar we geven de zoektocht vooral ook praktisch handen en voeten. We willen samen aan de slag, ontdekken wat de woorden concreet voor ons kunnen betekenen. Een (ervaringsdes)kundige gast geeft onze reis een stevig fundament door iedere ontmoeting in te leiden. Met deze bagage brengen we onder meer eigen geloofsstappen in kaart. Wellicht wat onwennig maar we houden elkaar vast, gaan het avontuur samen aan!

Kom die avonden vooral langs om te kijken, te luisteren, te proeven, mee te denken. Of u nu de hele serie mee wilt maken of eenmalig deelneemt: van harte welkom! Kijk in de agenda en Kerkleven voor de data!

Neem voor meer informatie contact op met ondergetekenden of stuur een e-mail.

datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:00

datum en tijdstip 05-05-2024 om 10:00